פיתוח וניהול פרויקטים חינוכיים

למה הכוונה ולמי זה מתאים?

העבודה של פיתוח וניהול פרויקטים חינוכיים מתבצעת מול רשויות מקומיות או מול מסגרות חינוכיות פורמליות ולא פורמליות. במהלך פיתוח הפרויקט מתקיים זיהוי הצורך של הארגון  ומותאמת תכנית להשגת יעדים חינוכיים. לאחר יציאתו של הפרויקט לדרך מתבצע ליוויו וניהולו באופן מקצועי ומבוסס נתונים.

שירות זה מתאים ליחידות חינוכיות המזהות צורך ומעוניינות לקדם מטרות חינוכיות באופן מאורגן ומקצועי.

 לדוגמה:

  • פיתוח והטמעה של יעדים התפתחותיים של למידה רגשית-חברתית– עבור עיריית תל אביב-יפו מטעם מרכז SEL.IL באוניברסיטת רייכמן
  • תכנית מסלו”ל– עבור עיריית תל אביב יפו, להכשרת צוותים חינוכיים והורים, להתמודדות עם ילדים עם קשיי התנהגות בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים
  • תכנית להכשרת מנהלות אשכולות גנים מטעם אוניברסיטת תל אביב
  • תכנית "מסע גיבורות" לקידום מנהיגות חינוכיות, מטעם מרכז פסג”ה תל אביב-יפו
  • תכנית מא”ה– מנהיגות, אינטילגנציה רגשית, הצבת גבולות- לפיתוח כישורי הורות והוראה
  • תכנית "דיאלוגים מעצימים בחינוך"-מטעם אוניברסיטת תל אביב לקידום מקצועי בדרגות גבוהות של "אופק חדש".
iris
iris

מאמרים ואגרות מידע

iris

יותר ויותר ילדים צעירים (בגיל 3-4) נקלטים במערכת החינוך הציבורית. מערכת זו שונה ממערכות חינוכיות קודמות והיא כוללת בין היתר: היעדר שנת צהריים, ארוחת צהריים בשעה מאוחרת יותר, ציפייה לעצמאות בהרגלי הניקיון וגישה פורמלית יותר הדורשת מהילדים מידה לא מבוטלת של ריכוז וקשב והפגנת התנהגות נאותה.

iris

אסיפת ההורים הראשונה היא שעה קצרה, אשר עשויה להיות לה השפעה רבה על מערכת היחסים של הגננת או המורה עם ההורים. זוהי הזדמנות פז עבורן לרכוש את אמון ההורים.

iris

מחקר משולב זה מתמקד בבחינת תרומתן של התנסויות עבר בשילוב תפקידים להתפתחותה של המסוגלות העצמית לשלב בין תפקידי עבודה ומשפחה בעתיד על פי

השאירו פרטים ונקבע פגישה!

*שדות חובה
דילוג לתוכן