קורסים, הרצאות, וסדנאות להורים וצוותים חינוכיים

למה הכוונה ולמי זה מתאים?

מפגשי הלמידה (קורסים, הרצאות או סדנאות) להורים ולצוותים חינוכיים הינם מעוררי מחשבה, חווייתיים ואינטראקטיביים ומיועדים להקניית ידע וכלים בנושאים חינוכיים והתפתחותיים.

מפגשים אלה מתאפשרים בתיאום של ארגונים חינוכיים, בעלי תפקידים בתחום החינוך או ארגוני הורים, ומטרתם הינה לקדם את יכולת המשתתפים למצות את תפקידם החינוכי ולהפיק ממנו את המיטב.

 

מפגשי הלמידה עשויים להיות במתכונת של מפגש יחיד (הרצאה או סדנה) באורך מלא  (כשעה עד שעה וחצי למפגש), כמפגש  תמציתי בסגנון TED או כתכנית מתמשכת (קורס או השתלמות),  בהתאם לצורך המערכת החינוכית ולאופי ותוכן המפגש.

 

דוגמאות לנושאים של מפגשי למידה:

  • הסתגלות למערכת החינוכית עם המעבר לגן הילדים
  • היבטים התפתחותיים של ילדים בגיל הרך
  • להרכיב משקפיים חברתיים- פיתוח כישורים רגשיים וחברתיים של ילדים צעירים
  • המפגש המעצים בין המשפחה והמערכת החינוכית
  • ביסוס התנהגות מיטבית במרחב הבית ספרי
  • התמודדות עם קשיי התנהגות בגן הילדים ובבית הספר
  • פסיכולוגיה חיובית בשירות החינוך
  • מנהיגות הורית- פיתוח חוסן ויכולת התמודדות של ילדים
  • כוחו של חיוך- כוחה של מילה
 

היכן מתקיימים מפגשי הלמידה להורים ולצוותים חינוכיים?

המפגשים מתקיימים ביישוב המזמין, ברשות המקומית או במסגרת החינוכית המזמינה את המפגש.

 

iris
iris
iris

מאמרים ואגרות מידע

iris

יותר ויותר ילדים צעירים (בגיל 3-4) נקלטים במערכת החינוך הציבורית. מערכת זו שונה ממערכות חינוכיות קודמות והיא כוללת בין היתר: היעדר שנת צהריים, ארוחת צהריים בשעה מאוחרת יותר, ציפייה לעצמאות בהרגלי הניקיון וגישה פורמלית יותר הדורשת מהילדים מידה לא מבוטלת של ריכוז וקשב והפגנת התנהגות נאותה.

iris

אסיפת ההורים הראשונה היא שעה קצרה, אשר עשויה להיות לה השפעה רבה על מערכת היחסים של הגננת או המורה עם ההורים. זוהי הזדמנות פז עבורן לרכוש את אמון ההורים.

iris

מחקר משולב זה מתמקד בבחינת תרומתן של התנסויות עבר בשילוב תפקידים להתפתחותה של המסוגלות העצמית לשלב בין תפקידי עבודה ומשפחה בעתיד על פי

השאירו פרטים ונקבע פגישה!

*שדות חובה