אודות

אודות איריס חזקיה ברד

קידום אנשים ופרויקטים חינוכיים

יועצת חינוכית, מדריכת הורים ומאמנת אישית בגישה פסיכולוגית, 

בעלת מעל  30 שנות ניסיון במערכת החינוך הציבורית והפרטית בארץ ובארה"ב.

דוקטורנטית בביה"ס לחינוך באוניברסיטת תל אביב, וחוקרת את מאפייני ההסתגלות של ילדים צעירים עם המעבר לגן הילדים העירוני.

לקוחותיי הינם הורים המבקשים הדרכה בסוגיות התפתחותיות של ילדיהם,  אנשי חינוך המעוניינים בהתפתחות קריירה, ארגונים המעוניינים לקדם פרויקטים חינוכיים וכן אנשים המעוניינים בהתפתחות אישית.

תהליך הליווי הינו מעצים, כולל שימוש בכלים מגוונים מתחום הייעוץ, האימון וההדרכה, ומטרתו למצות את הפוטנציאל ההתפתחותי של לקוחותיי ולבסס את השפעתם כמצמיחים אחרים (ילדים, תלמידים, בני זוג ועובדים).

 

הגישות המנחות אותי בעבודתי עם ארגונים ועם אנשים פרטיים הן:

  • הגישה ההומניסטית המבוססת על הידע של הלקוח ורואה את האדם כבעל יכולת צמיחה תמידית.
  • הפסיכולוגיה החיובית הממוקדת בהעצמת החוזקות והכוחות של האדם.
 

 

השכלה והכשרה מקצועית:

  • לימודי תואר שלישי (לדוקטורט) בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב
  • תואר שני (M.A) בהצטיינות, בייעוץ חינוכי, אוניברסיטת תל אביב 
  • תואר בוגר הוראה (B.Ed) בחינוך יצירתי, סמינר הקיבוצים תל אביב
  • תעודת הוראה בחינוך יצירתי,  סמינר הקיבוצים, תל אביב 
  • הסמכה בהדרכת הורים לאנשי טיפול מטעם מכון אדלר
  • הכשרה בגישת ההתנגדות הלא אלימה- ביה"ס להתנגדות לא אלימה פרופ' חיים עומר
  • תעודת אימון אישי בגישה פסיכולוגית-אוניברסיטת תל אביב
  • תעודת אימון אישי בסיסי-"גומא" המרכז הישראלי לאימון וגישור
  • תעודת הנחיית קבוצות- מכללת גישות
  • השתלמות בנושא: הנחיית קבוצות הורים בנושא הורות מיטבית-משרד החינוך
  • השתלמות למטפלים בנושא טיפול זוגי בשיטת PAIRS – מכון קלייר רבין
  • השתלמות "הוראה מתקנת חברתית"- הורות בקשב- מרכז הדרכה להורים ואנשי מקצוע
  • סדנה לייעוץ בגישה ניראטיבית – מרכז קס"ם והמרכז הירושלמי לטיפול ניראטיבי
about us
About us
About us

מאמרים ואגרות מידע

iris

יותר ויותר ילדים צעירים (בגיל 3-4) נקלטים במערכת החינוך הציבורית. מערכת זו שונה ממערכות חינוכיות קודמות והיא כוללת בין היתר: היעדר שנת צהריים, ארוחת צהריים בשעה מאוחרת יותר, ציפייה לעצמאות בהרגלי הניקיון וגישה פורמלית יותר הדורשת מהילדים מידה לא מבוטלת של ריכוז וקשב והפגנת התנהגות נאותה.

iris

אסיפת ההורים הראשונה היא שעה קצרה, אשר עשויה להיות לה השפעה רבה על מערכת היחסים של הגננת או המורה עם ההורים. זוהי הזדמנות פז עבורן לרכוש את אמון ההורים.

iris

מחקר משולב זה מתמקד בבחינת תרומתן של התנסויות עבר בשילוב תפקידים להתפתחותה של המסוגלות העצמית לשלב בין תפקידי עבודה ומשפחה בעתיד על פי

השאירו פרטים ונקבע פגישה!

*שדות חובה